poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Informacja

Baaaaaaardzo Was przepraszam, że tak długo nie dodaję nowego rozdziału, ale mam teraz kilka problemów i nie za bardzo mam kiedy napisać i wrzucić 5 rozdział...
Ale obiecuję, że już niedługo powinien się pojawić!!! To może umówimy się na datę... Postaram się dodać rozdział 28.04.2014 - poniedziałek :) Trzymajcie kciuki, żeby mi się udało :)

Bardzo chciałabym Wam podziękować, że komentujecie naszego bloga :) W szczególności Crucio, która komentuje każdy rozdział - wskazuje nam nasze sukcesy w notkach, a także błędy. Chciałabym Ci za to bardzo podziękować, ponieważ dzięki Tobie nasz blog jest z każdym nowym postem coraz lepszy :) Jesteś kochana :) Ale także dziękuję innym czytelniczkom, które komentują nasze wypociny (rozdziały :P ) To dzięki wam jakość naszych postów się zmienia - mam nadzieję, że wy także uważacie, że na lepsze :)
Wszystkie jesteście kochane!!!! <3

Dziękuję także wszystkim, którzy nas czytają, ale nie komentują (szkoda ;____; ). To dzięki Wam mamy już tyle wyświetleń!!! :)

Wasza kochana, ale niestety nie mająca czasu
~Raving <3

3 komentarze:

  1. Już się martwiłam, że coś dawno Was nie było. W takim razie czekam z niecierpliwością!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kochane, tutaj się odezwę, bo pamiętam, że pisałyście coś o szablonie - jeśli chcecie, to dogadajcie się jakoś i napiszcie do mnie na gg albo na maila, żebyśmy wszystko uzgodniły. Jeżeli znajdę chwilkę czasu to spróbowałabym coś dla Was zrobić. :)

      Usuń
    2. 1. A to byłoby za jakąś opłatą, czy coś? :)
      2. Ale suuuper!!!
      ~Raving

      Usuń